torsdag 26 augusti 2010

lägger ner..

tycker det är helt sjukt att vi ändå har så pass "många" besökare fortfarande, elelr a det är absolut inte många men några av er förlorar verkligen aldrig hoppet tydligen haha :') (L)

ska lägga in ett sista inlägg för ett tag framöver nu, känner verkligen att dethär inte är något för mig längre.



Har hämtat hem min nya ponny nu, Cocktail. en 6årig valack e.minotaurus, som hoppat nån La som 5åring o så där. helgo ponny verkligen med rätt inställning och en helt sjuk kapacitet verkligen. tror absolut på den ponnyn! :)(kolla bilden nedan, totte som han kallas är ponnyn till höger) Och lucky går det jättebra med min lilla älskling.





det är inte säkert jag är borta för alltid men jag kan verkligen inte lova att ajg kommer tillbaka heller,ärligt talat har det varit jätteskönt nu när bloggen vart nerlagd att inte ha nån press på sig för att folk väntar på uppdatering osv, men får ju säga tack alla ni underbara läsare som har fortsatt besökt och skrivit fina kommentarer osv. ni hittar mig på facebook, ( amanda ljunggren) och bilddagboken (Bextewar) om ni vill fortsätta följa min och minap onnysars utveckling o sånt. hade bäst


/amanda

4 kommentarer:

  1. lova att säga till när bloggen kommer igång på bdb sen då, orkar inte titta in varje dag om det endå inte händer något x)

    SvaraRadera
  2. lycka till med nya ponnyn! Hoppas ni börjar igen snart, älskar verkligen eran blogg :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni kommer åter och lycka till!!!

    SvaraRadera
  4. kom tillbaaakaaaa... :(

    SvaraRadera