tisdag 8 juni 2010

22.41

Dagen slutade med att jag och mamma åkte in till stan så jag fick handlat dom sista sakerna till skolavslutningen / balen. Skönt att jag är klar med det nu :) När jag kom hem så åkte jag upp och red, regnat nästan hela dagen så blöta blev vi båda två. Magic var iaf skitfin idag! Han har gått riktigt bra både igår och idag, har inte lagt så mkt vikt på formen utan mer lydnaden och han var superduktig idag måste jag säga :)

Nu blir det sängen för mig, har någon tunering i brännboll eller ngt i skolan imorogn, får väll se om jag kommer upp överhuvud taget. Jag har en tendens att stänga av alarmet på morgonen utan att jag är medveten om det. Haha det har hänt varje dag denna och förra veckan :o behöver sommarlov kan man säga!

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar