onsdag 30 juni 2010

Hoppträning på gräs :)

Hemma från hoppträningen nu, eller för ngn timma sen :) Tränade på gräs idag så fick brodda innan bara :) Träningen gick helt grymt bra, magic var superfin verkligen. Han höll sig lugn vilket gjorde att jag kunde hitta ett bra flyt banan runt. Avslutade på en bana på 1.15 ungefär så känns bra inför helgen, är supertaggad nu :D

Måste bara påpeka att jag tänkte faktiskt inte vara så emosvart från början, men det blev så varmt helt plötsligt så tog av mig jackan och hade en svart tröja på mig under, så blev helsvart haha. Tur att min ponny skiner upp alla bilder :D♥

När jag kom hem så broddade jag av honom, gav honom mat och fixade till honom. Efter det så tog jag en liten promenad upp till hagen för att lämna honom där, supermysigt i solnedgången :)

/Emma

1 kommentar: