onsdag 9 juni 2010

Hiss&Diss














*Min ponny, världens bästa ♥
*Sommarlov fredag, kärleeek!
*Erica som orkar med mitt bloggande varje kväll haha :( ♥
*Johan Falk filmerna, speciellt dom med Frank Wagner i :$
*tävling Lördag, känns dock lite skumt att åka på lokal igen,längesedan ju.
*imorgon, ska jobba igen, så sjukt kul att köra. :o
*Allt kul man kan göra på sommaren :D














*att jag är sjuk, vill inte släppa ju :(
*att jag är fattig på swarovski pannband just nu,blö hahaha vill ha ju
*ingen sommarvärme ute, vart tog 30 grader vägen?
*regnet
*Johan falk filmen Leo Gaut, Frank är typ inte med nångång :( HAHA!
*Erica har tagit dom skönaste kuddarna :(((((
*Att klockan blev så mycket så snabbt. borde sova
*att jag inte kommer på något mer hähä.

/amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar