söndag 13 juni 2010

Uddevalla rf

Hemma nu från en lång dag, har vart asmånga starter men hoppade bara en klass :) Magic var as fin, dock lite för trött för dagens uppgift. Det var bedömning A:O så banan var väldigt lång och krävande.

Magic var iaf lugn idag och hoppade upp sig super fint :) Fick ngr pet, ett av dom kan jag ta på mig själv. Sen när vi kom in i 3 kombinationen så kom vi in väldigt trångt så vi hann inte riktigt fram till b-hindret.
Är nöjd ändå facktiskt, visst jag vill ha nollorna nu men känslan idag var riktigt bra måste jag säga. Han var somsagt lite trött och orkade inte lyfta på benen riktigt men ändå super fin :) Har inga bilder på datan än så sålänge får ni bilderna från igår :p
/Emma

3 kommentarer:

  1. Hej =) Undrar ifall du tog några bildern idag? =)

    SvaraRadera
  2. svar sara: tack ;D

    svar sofie: ja jag gjord facktiskt det, du ville ju det ;) adda min msn c-arlson@hotmail.com så kan jag skcika dom :)

    SvaraRadera