tisdag 1 juni 2010

imorgon

kommer det bli dålig blogning igen, Dels så ska jag åka till Feldt igen och köra några hästar direkt efter skolan :) (hahaha herregud blir nästan lite orolig för mig själv när jag är så överdrivet glad över det XD ) och sedan när jag kommer hem vid kanske 8 tiden så har jag min egna ponny att ta hand om, och även mocka. Då han blev både väldigt trött och svettig efter träningen idag så fick svampa av honom ordentligt och ville att han skulle få i sig ordentligt med riktig mat så att säga ink mer salt och vatten än han får ute, så både av den anledningen och att ja inte ville släppa ut han när han var genomblöt och kan va skönt för han och stå inne en natt och få sova ordentligt.

såå ja, sedan lär väll klockan bli mycket. Men ska försöka slänga in ett inlägg under kvällen, men bara så ni inte förväntar er något mer av mig imorgon haha :) sagt det innan och säger det igen;livet går före ;)

/amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar