lördag 5 juni 2010

Dagens planer

Klockan är strax över 11 och jag har precis vaknat. Dagen ser ut så att jag nu snart ska ut och sooola idet fina vädret :D Efter det drar jag upp till ponnyn min och rider honom ett lösgörande pass, sedan så ska jag putsa och packa allting inför imorgon, då kan jag kanske ta lite bilder på min utrustning + priser och så som jag kommer att använda imorgon, det va ngn som ville se detta :)

Efter att hästbiten är avklarad så blir det 18års fest, grattis ellen som blivi så stor nu :D Efter det så kommer moa hit med sin ponny, hon ska nämligen åka med oss till tävlingen imorgon så då kommer hon hit redan ikväll och sover här. Hästarna ska sova inne så att dom riktigt är på topp så då blir det att fixa iordning boxarna också.

Så ser dagens planer ut, bloggar mer sen för nu ska jag sola (L)

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar