fredag 11 juni 2010

trött

Är klar med allting nu, somnade tre timmar förut så allt blev lite senare än vad jag hade tänkt mig :p Hade avslutning i skolan idag så äntligen är det lov :D

Red magic förut, passade på att åka upp när det var uppehåll från regnet men när jag satte mig på honom så började det att ösregna. Han vilade ju igår så i början kändes det som att han "testade" mig lite om jag fortfarande var med på noterna. Han lyssnade inte i munnen och var ganska skänkeldöv, men efter en liten bråkstund på 5min så var han lika fin som vanligt :)

Helgen är fylld av tävlingar, imorgon ska jag till hemmaklubben och hoppa lb och lb+5. På söndag ska jag till uddevalla och hoppa en la, är dock lite osäker på hur det blir eftersom att det har regnat väldigt mkt dom senaste dagarna och tävlingen hålls på gräs. Får se, dom kanske flyttar den till paddocken?

Nej nu ska jag ner och fortsätta äta på min prinsesstårta som mammi köpte till mig idag för att jag slutat 9:an, muuuuums

Här ska jag tävla imorgon :)
/Emma

3 kommentarer:

  1. Fortsätter detta vädret flyttas det till paddock. Men det ska ju bli bättre så de blir nog gräs :) dessutom är vårt gräs as bra och påverkas inte utav regnet pga att det är massa grus i botten och lite sånt :)

    SvaraRadera
  2. elvira: okej, får hoppas på att det hinner torka upp :)

    SvaraRadera
  3. Närk paddock va? :) den är inte dum den ;P lycka till också! ;D

    SvaraRadera