onsdag 30 juni 2010

Dagen

Har inte hänt så mkt idag, har varit en riktig hästdag kan man säga :) Var bara ute och gick med magic idag, ska hoppträna imorgon så då får han vara extra utvilad :) Tog en kort barbacka tur på zella i skogen vilket hon tyckte var roligt :) Sen så har jag hållt på att städa i stallet, blir lätt så stökigt när det inte används, man bara ställer sakerna ngn stan liksom. Men nu ser det iaf ut som ett stall igen, har lite svårt för när det inte är ordning och reda i stallet :)

Vid halv7 - 7 tiden så åkte jag till närk för att rida asse, det är moas ponny som jag ska rida ngr dagar denna veckan då hon är på festival och då inte kan rida. Han fick vila igår så han var väldigt pigg med annars gick det helt okej, ska rida honom på torsdag igen. Hade honom här hemma 1 och en halv vecka förra året också när hon var utomlands så det är inte första gången jag rider honom, här får ni en bild på honom när jag ändå nämde honom :)

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar