torsdag 3 juni 2010

kvällsinlägg

får hinna med ett snabbt inlägg nu ikväll bara för det kommer faktist inte bli någon mer bloggning fören tisdag, ev måndag kväll.

ska nämligen åka till stockholm imorgon och kommer inte hem förens sent på måndag.

Det är ingen hästrelaterad resa så nu slipper ni dessutom fundera på det ;) Lucky kommer få ett välförtjänt mini sommarlov för det lär bli det längsta han kommer få denna sommaren, heheh. nejdå men han kan gött få vara ute och äta sig fet medans jag är borta så har jag något att syssla med när jag kommer hem iallafall hahaha ;)
Men vi hörs igen nästa veckaaa. Får se ifall Emma kanske vill fylla igen min plats? haha kan ju itne vara så svårt med tanke på min dåliga uppdatering det senaste :p

2 bilder från när jag var ute och pussade på honom för en stund sedan :)
Den sista bilden var jag tvungen att kladda lite på, den var verkligen inte värd att visas haha :D
/amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar