onsdag 2 juni 2010

Sovdags

Har kommit hem från träningen nu, har även hunnit duscha och äta lite innan detta sista blogginlägg ;) Träningen gick bra idag, började lite ringrostigt känndes det som men avslutade med en grym runda :D Han var väldigt på hugget idag, studdsade runt och sparkade bakut mellan hindrena så att jag flög ur sadeln ngr gånger, detta gjorde att jag blev lite störd i min ridning men somsagt så avslutade vi riktigt bra :)
Känns så som amanda också skrev i förra inlägget att våran lilla svacka som vi var i kommer allt mer och mer bakom oss. Det är inte lätt att komma ifrån en men nu känns det som att vi är på god väg :) Älskar min lilla ponnybus mest, här får ni ngr bilder som mamma var duktig och tog idag :D

Haha jag vet, grymt fin matchning jag hade idag ;)
/Emma

4 kommentarer:

  1. älskar sista bilden, fina ni är :D

    SvaraRadera
  2. anonym: ja det är min favorit av dom alla, han ser så himla glad ut :)

    SvaraRadera
  3. wow, han hoppar superfint, luftigt och nice ;D du med för den delen :D

    SvaraRadera