tisdag 1 juni 2010

Räkanhoppet

Har även bestämmt mig för att inte åka till räkan :(
hade verkligen sett fram imot det hur länge som hellst, men nu har jag ju kommit fram till att jag och lucky ska backa och chilla lite bara, så vill inte planera in någonting utan ta allting som det kommer för annars tvivlar jag på att det kommer bli bra långsiktigt.

å andra sidan hade jag kunnat åka och hoppa första dagen Lb och La och kanske en La andra dagen, men känns lite som jag åker bara för att åka då. Och det är inte schyst mot varken mamma som betalar allting eller ponnyn som får åka några timmar bara för att hoppa några klasser som vi kanske inte änns är redo för i dagsläget. Han kan självklart gå in och vinna en La, det har han redan bevisat ett antal gånger att han skulle kunna. Men jag tvivlar på att det blir så om vi inte tar det lugnt nu. Går långsamt framåt och blir säkra och stadiga så vi kan få lite jämna reslutat istället.

Luckys förtroende till mig betyder så otroligt mycket mer än en tävling, så får bli så.
/amanda

1 kommentar:

  1. Ni kommer igen Amanda, och mer redo än någonsin, för att nå toppen och vinna :)
    Tror faktiskt väldigt mkt på er, lycka till!

    SvaraRadera