tisdag 6 juli 2010

18.40

Kommit hem från hästarna precis, zella gick samma som igår och magic fick göra det som stod på schemat idag ;) Nu ska jag jag snabbt hoppa in i duschen innan jag drar vidare till moa. Vi blir ensamma i hennes hus där vi ska kolla på fotboll, haha vi har följt hela vm typ så det blir spännande ;) Försökte få amanda att kolla på fotboll med mig en gång men då somna hon efter knappt halva matchen så ingen idé att ha fotbollskväll med henne, föresten så krya på dig älkling!

Nä nu ska jag kila, måste hinna till affären och köpa godis också
/eMMA. opps caps look

3 kommentarer:

  1. Har någon utav er varit på Östadkulle och tävlat och isf hur var underlaget?

    SvaraRadera
  2. anonym: Vi har båda varit där två gånger, vi red div. 1 omgång 1 och 2 där. Underlaget i ridhuset var inget någon av oss gillade, det var väldigt tungt men underlaget ute i paddocken vart helt okej!

    SvaraRadera
  3. moamoamoamoamoa6 juli 2010 kl. 23:03

    bästa dig :D<3

    SvaraRadera