fredag 9 juli 2010

dagens ridning

får väll skriva lite kortfattat vad jag gjorde med ponnysarna också,
började med lucky som faktist gick heelt okej med för att ha stått i 4 dagar. bra gick det väll inte men okej, red kanske 20 min en halvtimme bara för var sjukt varmt, så massa lösgörande bara.












Sen red jag rolle en stund,eftersom erica är i falsterbo. han va jättemjuk och fin,red med vanligt tränsbett också men han gick så bra så:) jobbade typ 20 min i skritten först och lösgjorde bara och sen kunde man göra vad som hellst typ, så joggade honom en stund i ganska låg form och red lite serpentiner etc och sedan galopp serpentiner men stannade på medellinjen för varje båge och fattade ny galopp istället för att byta. så han var fin killen!

sen var jag dessutom duktig så när rolle stog inne och åt lite så putsade jag typ allt haha,sadel,sadelgjordar,typ 4 träns,mina stövlar och rolles sadel och träns med osv, haha duktig ja kände mig :D aja nog om det nu ;) /amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar