torsdag 8 juli 2010

Hoppträning

Moa och jag var iväg på en "privat" träning hos sofia igår, trimma igenom dom lite inför räkan :) Det började superbra när vi red markarbete över ett litet kryss, han var mjuk och loss så det känndes riktigt bra.

Sen när vi skulle börja hoppa så kommer jag ur en sväng med bra fart och tryck i honom på en grind på kanske 50cm och ponnyn tvärnitar och jag flög kan jag säga haha :D Blev allt lite fövånad då det inte är ofta detta händer, men ramlar man inte av så har man inte sattsat ordenligt? Vi säger så iaf ;) Vet inte varför han stannade egentligen men han testar mig allt emellanåt, angående bilden så bjuder jag verkligen på det här haha.














Efter avramlingen så fick vi iaf lite ordning på saker och ting, vi hoppade linjer, vattenmatta, trekombination och sista rundan satte vi riktigt bra :) Är nöjd med framridningen och slutet av träningen, nu taggar vi meeting nästa vecka. Här får ni lite seriösa bilder också, alla bilder är tagna av moas mamma :)

/Emma

4 kommentarer:

  1. moamoamoamoamoa8 juli 2010 kl. 15:23

    haha älskar bilden ni flyger av, det är inte varje dag man ser dig flyga av :D förövrigt är ni finast ♥♥

    SvaraRadera
  2. Hihi, varför lyckas man alltid trilla av på de små hinderna ? :p

    SvaraRadera
  3. moa: hahaha jag älskar den filmen när ´du flygeer av i mariestad :D:D du och asse är♥♥

    alex: haha jadu ;D

    SvaraRadera