torsdag 1 juli 2010

Usch :s

När jag hoppade av zella förut så landade jag på en sten med högerfoten, så trampade snett på ngt sätt. Jag menar hon är ju ganska hög så det är en bit innan man landar så kom ju med ganska bra fart, det gjorde iaf skit ont (som det alltid gör när man trampar fel) så kunde inte gå på foten under en liten stund. Men efter kanske 15 sek. så kände jag inget mer.

Efter det så har jag gått som vanligt här hemma och så, men nu efter kanske 40min så kan jag knappt böja på foten och det gör as ont, jag kände ju inget förut? Foten har iaf börjat svullna på ett ställe, slänger upp bilder men det syns knappt på dom "/
Jag har verkligen inte tid att ha ont i foten, hoppas att det går över snart. Nu ska jag iväg och rida asse, haha får se om det går överhuvud taget?

Det är alltså högerfoten som är svullen, syns dock inte så mkt på bilderna.
/Emma
Och så kan man trycka in värsta mkt :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar