söndag 11 juli 2010

Tretorn Falsterbo

det finns många olika meningar om dom nya tretorn stövlarna, dom flesta verkar tycka att dom är mycket fulare än dom gamla, men å andra sidan. hur många tyckte att dom förra tretorn var snygga när dom precis kom ut? nästan ingen . Ska jag säga min mening tycker jag nog domma är snyggare,hade lätt kunnat ha ett par själv. det är en vanesak tror jag och jag tror dom blir snyggare med tiden. gjorde iallafall aett kollage på en outfit som jag inte hade sagt nej till :p
Tretorn stövlarna, tillsammans med en charles owen ayr8 i svart och guld,ett guldigt swarovski pannband,guldiga jinstigbyglar och ett anna scarpati sett i svart och gult. Hade inte sett helt tokigt ut enligt mig ;) förövrigt så hade jag behövt en ny hjälm nu hade det inte vart en tvekan om att det blivit en charles owen ayr8. /amanda

2 kommentarer:

  1. jag har den hjälmen och den är skit go!!
    fast jag har inte med läder eller vad man ska säga:)

    SvaraRadera
  2. ÅÅ JA TACK OM MAN SKULE KUNA FÅ ALLT DE DÄR SKULE JAG dö SÅ HIMLA SNYGT.TRETORNSTÖVLAR GULDIGA STIG BYGLAR GULIDIT PANBAND OCH SEN DEN BRUNA HJÄLMEN OCH SÅ OM MAN HAR EN BRUN KAVAJ as snygt eller.=)

    SvaraRadera