fredag 9 juli 2010

brunt läder

åh ibland blir jag nästan trött på brunt läder :( visst tycker jag det är sjuuuuuuuukt mycket snyggare än svart,helt utan tvekan! men sen är det ju att man ska hitta rätt sorts brun till allting,och mest störande av allt är att hitta snygga bruna grejjer över huvudtaget, detta är riktigt dåligt tycker jag! finns massor snygga saker som jag tänker "ååååh de vill jag köpa :D:D:D:D" så ser man att det bara finns i svart, skitkul :o

som detta pannbandet hade jag lätt valt framför det vanliga 4radiga swarovskit,mest för att det är lite unikt, men går det? haha ånä för det finns bara i svart -.-



















aja,jag kommer nog tyvär aldrig dissa brunt haha, :( det är för snyggt för att bli dissat, och ett snyggt pannband med brunt läder är iallafall på G, så jag får väll helt enkelt överleva ;)
hihi smälter in så fint på min ponny :D /amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar