fredag 9 juli 2010

på g

yä nu är jag lite back on track efter att ha knaprat lite penciling och alvedon i några dagar! :D
så det känns faktist braaa, jag kan äta igen och jag kan sova igen och jag kan blogga igen och jag kan leva igen osv osv ;) hhaha nejdå men Lucky har ju vilat fram till nu, haha 4 dagar. jag har en känsla av att han kommer vara lite utav ett pain in the ass imorgon :( jaja det e min pojke det.

nu får jag ta och bli lite kreaktiv och komma på något att blogga om, haha. :D
/amanda
Fast kollar man igenom lite bilder så finns det ju inget man länktar efter mer än att sitta på den ponnyn, finns ju inte ett ord i hela världen som kan beskriva den känslan!
perfektion kanske? Nja oftast inte ;) men dom gångerna allting klaffar,då är det inte långt ifrån perfekt alltså!

1 kommentar:

  1. Åååh va fina ni är :-) kul att du är tillbaks igen

    SvaraRadera