söndag 11 juli 2010

Schabrak

Tog bara lite snabba bilder, vissa är smutsiga så ni får ha lite överseénde med dt :) Har inte överdrivet med tävlingschabrak, har heller inte luva till alla schabrak men har faktiskt kommit ur min "luvperiod", jag känner att det inte behöver finnas luva till alla schabrak. Kommentera gärna vilket schabrak ni tkr att jag ska ta med mig till räkan för har lite svårt att välja.

1. Vitt lamicell
















2. Blått siden, sjöhagen












3. Brunt GlenGordon
















4. Blått Anna Scarpati













5. Blått Christina Sport
















6. Grått Scapa

















7. Två klubb schabrak, ett med mitt namn på och ett utan.















8. Grönt GlenGordon


Finns två till som inte fastnade på bild, ett brunt exlusive som ligger hemma hos amanda och ett blått tävlingsét som vi i div.1 laget fick iår, ni har säkert sett det på ett gammalt inlägg.

/Emma

7 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska ta med de gröna glengordon och Christina sport till räkan om du hoppar två klasser :)

    Vilka dagar och klasser ska du dit??:)

    SvaraRadera
  2. jag tycker nåt av scapa schabraken eller det blåa christina sport schabraket, det är grymt snyggt!! :D

    SvaraRadera
  3. grönt glen gordon, christina sport, anna scarpati :D och scapa sport som jag kan låna ;)<3

    SvaraRadera
  4. grönt gg,lamicell,scapa,christina sport :)

    SvaraRadera
  5. nr 5, det känns lite ovanligare än scapa som alla andra har ;) lycka till :D

    SvaraRadera
  6. 3,4,5,6,8 något utav dom;)
    Men Hur många dagar ska du tävla för då kan du ju ha flera olika?:P

    SvaraRadera