torsdag 15 juli 2010

min fina kille

vi ska klara oss igenom detta precis som allting annat,Vi skulle startat msv detta året,försöka ta oss till sm någon gång. men det kommer aldrig att hända. först ska jag se till att du blir frisk lilla vännen. sedan ska vi ut på lokala,göra det vi är bra på och ha roligt ända tills den dagen kommer då vi får skiljas åt.Det är så det ska vara. jag tror på dig,och jag tror på oss av en annan anledning än bra resultat,det kallas kärlek och det är det som samanförde oss från första början och så ska det fortsätta vara,alltid.

Angeliga, vicegud på bdb gjorde en film till oss, så fin! tack (L)
http://www.youtube.com/watch?v=vvRLVuAXm-0

Jag kommer ta en paus härifrån,vet inte för hur länge.
/amanda

























































































































7 kommentarer:

  1. hoppas att det blir bra snart iaf, :(
    är säker på att ni kan lösa dethär, som ni löst alla andra problem.
    ni är bäst, vetdu <3

    SvaraRadera
  2. ååh vilken fin ponny du har, :)

    SvaraRadera
  3. nej fy var har hänt? :O:O men har blir väl bra? :O usch, världen är inte rättvis. Du som kämpat så och man förstår verkligen att du vill din häst allt väl och så händer det pissaker :(

    SvaraRadera
  4. usch, stackare. Jag vet precis hur det känns att få veta att ens häst inte mår bra/ sjuk. Eftersom att Hugo blev sjuk i slutet av april 09, med boxvilla sen fick jag gå i ridhus, efter att tag fick jag också skritta på honom i 20-30 min varje dag. och inte förens på hösten fick jag börja trava honom i 2 min. sedan fortaste vi uppåt i längd och fick efter några/nån månader galoppera. och jag hoppade på honom för första gången efter nyår. Men vi klarade oss igenom det, så det lär ni också göra. Det du kan göra för honom är att stötta honom! Hoppas att allt löser sig <3

    SvaraRadera
  5. nu kommer en fråga som inte hör till inlägget; ;) Hur går en veterinärbesiktning till på tävling? Vad gör man? Gör de böjprov eller ska man bara visa och springa med hästen? :S

    SvaraRadera
  6. Mina fina älsklingar<3

    SvaraRadera
  7. Men Amanda, vad är det för fel på lille knorten?! :( usch blev jätte orolig nu :( Hoppas att det blir bra snart i alla fall, ge han en puss från mig. kram

    SvaraRadera