tisdag 20 juli 2010

Funderingar

Fick precis en fråga om jag skulle stanna kvar på bloggen eller om jag också skulle ta en paus, och ja jag har funderat på detta en del. Skulle egentligen vilja fortsätta blogga men ibland får man en sån "bloggpress" på sig som jag skulle klarat mig bättre utan. Sen så är det inte alls samma grej att blogga ensam än om man är två, jag ser heller det ingen idé att blogga utan amanda för detta är liksom våran blogg.

Så har tänkt att ta en liten paus jag med, kanske slänger in ngt ibland men inte så regelbudndet kanske. Får prata med amanda och så får vi se när vi är tillbaka igen, snart hoppas jag :)

/Emma

6 kommentarer:

  1. Vad har hänt med lucky!?? :( ni måste berätta... :(

    SvaraRadera
  2. är intresserad om schabraket inte är så jätteslitet och att det fortfarande är vitt haha :D xD

    SvaraRadera
  3. vad ska du ha för det isf ? ;D

    SvaraRadera
  4. Hej på er!
    Det är roligt att få läsa och se vad andra gör och hur det går :) Jag är en kille på 8år som oxå ÄLSKAR hästar.

    Jag hamnade här när min pappa sökte på Zetterman star. Ni har tidigare skrivit om dom, och det var därför erna sida dökupp:)

    Ni kan gå in på min sida, och se vad jag och hästarna gör!! :)www.milliondollarhorses.se

    Hoppas att ni fortsätter...och att ni ser att det är fler som delar era intresse :)

    Kramar Zack och hästarna :)

    SvaraRadera
  5. Fin blogg! Följa varandra på bloglovin :)?

    SvaraRadera
  6. kan ni inte dra igååång bloggen igen? :(((

    SvaraRadera