söndag 14 februari 2010

22:53

klockan är mycke, haha har precis kommit in från stallet, för har stått och masserat lucky en lång stund, haha stackars ponnysar undrar vad jag gör där ute såhär sent ;) men nu har dom iallafall fått kvällsmat och så, så nu börjar det väll bli lite dags för mig att fixa klart allting sen sova jag med , skolan imorgon ju, uschusch.

Aja imorgon blir det en lugn joggingstur för lucky bara så han orkar med, är säkert lite trött efter helgen så äre träning på tisdag igen, inte jätteoptimaliskt kanske, men vi tar det lugnt så går det nog jättebra.


tandläkaren skulle ju komma idag och kolla på River, men han dök aldrig upp?:o knepigt. fast har inte pratat med mamma sen vi kom hem heller i princip så han har väll säkert ringt, men aja nu blev det ett väldigt ointressant inlägg. det jag ville komma fram till var att nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon ;)

hihi sov gott!

2 kommentarer:

  1. Sov gott vännen och snyggt kämpat i helgen. Kommer bli en kanonsäsong för er! Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. ååh snygg häst :o

    SvaraRadera