torsdag 25 februari 2010

Hemma :D

nu är jag hemma igen efter en lång dag.

Gick ju upp klockan 6 imorse för att rida magic medans Emma mockade haha såååå inte mig :(


Gbg var precis lika värt som vi hade hoppats på ;) massa folk och bra stämning! Mötte även upp skatten efter en stund som gjorde oss sällskap större delan av dagen :D http://klaaraskatt.blogg.se/


Blev faktist inte alls mycket köpt för min del idag, men lite blev det självklart :)
Ett till swarovski pannband
(haha jag är svag för blingbling, och vart sugen på denna färgen länge)
Var ju tvungen att hitta ngt matchande tävlingssett så fick bli ett från exklusiv horsewear :)
Sporr remmar från dyon. Dom ska få pryda mina nya sporrar som i sin tur ska få pryda mina nya stövlar efter lördag ;D
Boots från Globus, en behövande sak och hittade äntligen några som såg ut att passa Luckys smalis ben hihi :D
och det var faktist allt för idag, Men har fått en liten överblick på allting så nu vet jag precis vad som kommer följa med hem på lördag :D hihi och vad det är får ni se då!
lite bad picture men ska snart ut och pussa och grejja lite med ponnysarna och självklart prova dom nya sakerna så kanske blir en bättre bild när det sitter på ? :)
/amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar