söndag 28 februari 2010

Dagens köp :)

jag orkade inte ta några komplicerade bilder så ni får nöja er med sånhär liten överblick sålänge. :)
*Jw sett-ca 1000 kr för hela settet tror jag? fick dock schabraket för mässpris så betalade bara 800 :) köpt på svensk ridsport. Har ju redan ett grönt till Lucky, men dom är så grymt snygga och stilrena. Och detta passar dessutom pannbandet jag köpte igår?

*Dyón träns- 1100 kr, Kommer visserligen inte ihåg var jag köpte det? :o står inte på kvittot heller, Men http://www.dyon.be/ är ju deras hemsida iallafall:) Velat ha länge, det är grymt snyggt och bra. Dock hittade jag det bara i cob strl så vi får hoppas att det passar Lucky, annars får River ha det sålänge :p

*Roeckl handskar- 400 kr, köpt på svensk ridsport. Behövande. dom är både snygga och sjukt sköna och man får bra fäste osv :)

*Pessoa benskydd- ca 2000 kr, köpt på charlies. Dom var otroligt snygga, i läder med fårskinn och såg dessutom väldigt smala och bra ut, och eftersom Lucky har väldigt smäckra ben så passar ju det super :D

*Remont nosgrimma- 200 kr, köpt på lyckås. Hihi behövde ny remont, och denna var med knäppen fram också, och det är ju till en fördel då nästan alla andra nosgrimmor är stora på Lucky :)

*Stövlar- Ngt italienskt märke. orkar inte gå och kolla vad dom hette :p haha 2200 kr, Affären var också italiensk så vet inte vad den hette eller om den finns i sverige änns? Åhhhh blev verkligen kär i dessa, hade ju tänkt köpa Pioneer först men ah. Dom här satt perfekt och var jättesköna. Dessutom så sticker dom ut lite och kan nog bli nice till min sadel :D Assnyggt med mina sporrar och nya sporr remmar också ;)

Mamma och mormor som bidrog en del till stövlarna, tack så mycket :) (L)>
Ska försöka ta bättre bilder imorgon när det sitter på :D
Langar iallafall en bild från det jag köpte i torsdags när Lucky har det på sig :)
/Amanda



















2 kommentarer:

  1. Skitsnygga stövlar - verkligen! Gött att du vågar vara "annorlunda". Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Ingela:
    tack så mycket! :DD
    Jomen precis, kan ju vara kul att sticka ut med ngt :)

    SvaraRadera