torsdag 18 februari 2010

Snöstorm?

Kom precis in från stallet, tog mig ut med ponnyn i snöstormen trots allt men var snabbt tillbaka haha. Kunde inte se ngt när jag red så kunde inte göra så mkt, tråkigt då jag hade sett fram emot att jobba honom ordentligt idag "/ Tog mig även tid till att putsa mitt ena träns riktigt noga, satt nog i en haltimma minst och smörjde in det ordentligt :) alltid skönt att få saker o ting gjorda ;)
Startlistorna har kommit upp inför helgen med, har tidiga startnummer i båda klasserna. Är dock osäkert om vi kommer kunna åka då det ska snöa väldigt mycket nu dagarna innan. Riskerar inte att det ska hända ngt när vi åker bara för en tävling, det är de inte värt :)

Blir nog inte så mycket mer uppdatering från min sida idag, man kan ju inte hinna med allt.
/Emma

1 kommentar: