onsdag 17 februari 2010

film

kul att några av er faktist kommenterade inlägget igår, uppskattas massor ! någon som efterfrågade film också såg jag. Och nu är det så att mitt moviemaker har typ kraschat så jag kan inte göra filmer och spara dom sedan av någon anledning.

och sen filmerna från i helgen har emma eftersom det var hennes mamma som filmade och tvärtom med bilderna. Och nu på vardagarna har vi lite svårt att hinna med både skola,2 hästar var, plugg och allt sånt som hör till vardagen. men ni ska veta att såfort vi har tid över så åker jag till emma elelr tvärtom och då fixar vi naturligtvis detta och ger varandra bilder och filmer osv :) hihi så ni får ha lite tålamod så länge. ;)

kan ju iof. länka en gammal film sålänge. som ajg antar att några av er redan sett.Haha och kan ju säga att det finns ganska hemska gamla klipp i men det är vad jag har för tillfället iallafall. Är en film från början av 2009 till slutet. och ni kommer säkert se att vi inte är så sams på alla videosar men det är faktist först nu som jag och lucky har börjat lita mer på varandra och kan jobba som ett team istället för mot varandra.. jaja nu vet ni iallafall och här har ni en film som efterfrågat. (väldigt lång dessutom;) )
försökte ladda upp den igår kväll, men den blev aldrig färdig så lät den stå på över natten och laddade, och den var inte klar imorse heller? haha :s så länk får duga för tillfället.
http://www.youtube.com/watch?v=gMzw6qRBsnA


/amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar