måndag 15 februari 2010

tandläkaren

Tandläkaren var här idag för River,hittade väll inget större, drog ut en mjölktand som ändå skulle ut snart, slipade ner några vassa täner och hittade några småsår i tandköttet. ja det var väll det ungefär. skönt att det inte var något allvarligt iallafall!



Lucky fick ut och skritta 40 min idag bara, var nog alldeles lagom kan jag tänka mig, kände iallafall inga tecken på stelhet eller trötthet sen helgen och det var ju bra.



River fick gå ett lite hårdare pass, har ridit upp ett större voltspår i snön som ajg jobbade på och det var superbra för han är fortfarande ganska svag i galoppen så han vill gjärna flyta utåt. men nu blev det att vackert stanna på spåret eller flyta ut och få det ännu jobbigare med tanke på den djupa snön ;) haha nemen gick super :)

/amanda









mina fina <3

3 kommentarer:

  1. Gullefjun är dom båda två:-)

    SvaraRadera
  2. hej! ett tips till eran blogg är att göra som skelleftetjejer.blogg.se, nämligen att skriva erat namn först och sen rubrik, typ "AMANDA - tandläkaren" Det underlättar sjukt mycket för läsarna :)

    SvaraRadera
  3. Gott & höra med Rivers mun. Alltid gott att kontrollera ibland. Sa han något om vargtänderna? Funderar på att komma förbi en dag inom kort för jag saknar er båda. Kram

    SvaraRadera