torsdag 18 mars 2010

22:15

nu är även denna dagen avklarad! :)
och skönt med fredag imorgon.
Åkte iallafall upp till närk vid 7 tiden då det var div 1 möte.
Var med en stund men fick gå en timme senare då jag ringde johan häromdagen för att boka in en dressyrträning.
Under mötet fick vi iallafall pratat igenom lite, valt gemensamt tävlings schabrak+ luva

Sedan dressyrträningen var faktist lite besvärlig idag, haha eller också var det bara min hjärna som inte riktigt hängde med. Men gick super när vi fått klämm på det och bästa Johan gav mig ännu mer tips som kommer hjälpa mig inom hoppningen sedan :D blir till att testa det på lördag då jag åker och hoppar bara en La i alingsås.
Lagledare i div 1 ska iallafall vara Sofia björserud, min förre detta hopptränare. Tränade för henne både med Candy,Texas och en stund med lucky. riktigt duktig, men fungerade tyvär inte så bra med Lucky. Menmen alla passar inte alla helt klart.
aja, dålig uppdatering från mig idag men får försöka ta igen lite i helgen som kommer nu.
Nu blir det iallafall sängen. Och imorgon ska lucky få vila. har han inte gjort än denna veckan, även om han bara fick promenera i måndags och tisdags fick han ändå tänka så pass mycket hela tiden och det är mentalt som han behöver åtminstonde en vilodag i veckan, så får passa på att trycka in en vilodag för han imorgon och istället lägga mer vikt åt att putsa upp alla saker, och göra honom fin osv. menmen, sängen var det haha ! :D
godnatt!
/amanda

Sofia Björserus och Aerline H 949

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar