onsdag 17 mars 2010

min ponny är bra på det mesta!

Alltså man blir lika glad vaaarje gång man möts av sånthär ute i stallet . not :(

aja det var mest ytligt som tur va och han verkade inte ha så ont utav det, har iallafall gjort ett jodopax omslag och vi fick nöjja oss med lite longering+jobb från backen. Vilket gick super idag! :) så skönt när det går frammåt, han var verkligen grymt fokuserad. Helt lös i stora hagen och gjorde minsta lilla jag bad honom om, duktig ponny <3

nu blir det plugg hela kvällen för mig! suuuck :( så får se om det blir något mer från mig idag!
/amanda

2 kommentarer:

  1. Aj då! Inte kul men han är snart bra igen. Har du foton på River?

    SvaraRadera
  2. Hos oss var det alldeles blodigt vid insläppet idag när jag skulle fodra hästarna i eftermiddags. Visade sig att Zella hade ca 4 cm långt skärsår så som Lillen hade en gång när du var här.. troligtvis den hårda snön.

    SvaraRadera