lördag 20 mars 2010

världens bästa!

hihi nu är jag hemma, och dagen har vart skitbra hittils :)
Emma kom till mig vid 11 sedan åkte vi runt halv 12.

haha och i bilen till alingsås han jag även upptäcka att det var Ackumulator hoppning också ? haha så bra att jag har koll ;)

men iallafall, så kändes det jättebra när vi skulle in på banan till La:n , han hade inte stannat något inne på framhoppningen och jag var inte nervös alls heller. Så vi gick in och började hoppa haha och fyfaaaan vilken go inställning min ponny hade idag, alltså vi kom typ fel på varenda hinder och han ba " jaja skitsam vi hoppar ändåååå :D " haha så söt! :') alltså kom vi runt felfritt meeen dum som jag är att när jag var nolla och bara hade sista hindret kvar så var jag så fokuserad på att jag var felfri och hoppade sista lite snett för att vinna tid, hahah och målet var preciis efter hindret så när jag landade var jag redan utanför målet, så fick vända tillbaka och rida in i det, haha ryttarmiss till 100 procent, men det är skitsamma för så kul har jag nog aldrig haft inne på banan och ponnyns inställning var så underbar och han kämpade verkligen på. så är skiit nöjd med dagen :D:D

bilder och film kommer.
/amanda

1 kommentar: