tisdag 16 mars 2010

träning

Nu har jag och Lucky vart och hopptränat, inget flyt idag alls. Alla hästar var helknäppa av någon anledning. Slutade på 3 avramlingar haha.Jag var som tur va inte bidragande till något sånt ;)
Men iallafall inget flyt, han var inte framme i handen och lyssnade inte alls utan stressade upp sig. Och jag lyckades inte göra något åt det, Alltså över kom vi ju men utan flyt. Men i slutet skärpte vi oss lite och då blev det lite bättre.

Dock var detta sista gången. får inte ut något av hoppträningarna längre. Så kör hellre dressyrträning varje vecka ett tag för det hjälper mig sååå mycket mer i hoppningen än vad en hoppträning gör. Och kör på det tills jag hittat någon tränare jag trivs med.

jaja nu ska jag nog sova, är sjukt trött verkligen :/
/amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar