fredag 12 mars 2010

veckan

Denhär veckan har varit ganska fullt upp
Tisdag var det dressyrträning som gällde, gick skitbra :) eller haha det kan inte gå annat än bra när man tränar för johan för om det blir ngt problem så löser han det på högst 2 min, jag svär finns ingen bättre!



Sen onsdag, så var det bara att rida en stund hemma. Dock gick allt imot mig då kändes det som haha så jag gav upp för hade inte tålamod till något så kändes bättre att sluta än att bråka med honom .



torsdag, hahah stackars ponny :D fick sig ett håååårt ridpass på nästan 2 timmar, först oändligt med övergångar och tempoväxlingar, sen galoppera över bommar på volt och ha han så samlad som det gick , sen övergångar igen. sen bytte även jag och Erica ponny lite så jag red Ronaldo och hon Lucky, hihi det är så vi vill ha det ;) nemen så löste vi varandras problem tihi, gött så bytte vi tillbaka och allt kändes prima, så sista timmen varvade jag dressyr med lite hoppning, hade bara ett räcke och en sockerbit framme men han blev iallafall väldigt igenom så det är ju gött =D



todayyyy fick han vila, ska nog snart ut och gå med han lite för hand bara, sen blir det att knoppa och fixa iordning för tävlingen imorgon :)

Hoppar svealand klassen bara som går i Lb, eftersom jag åker till Alingsås nästa helg med. Det får ju inte bli fööör mycket av det goda ;)
/amanda

3 kommentarer:

  1. Själv får jag en jäkla lust att träna för Johan, hur mkt tar han? :)

    Och lycka till i morgon också! :D

    SvaraRadera
  2. Emma: jaa alltså han är bäst ! haha :D
    jag är inte säker för det är mamma som står för den biten (a) haha men jag TROR han tar 250/halvtimme :)

    SvaraRadera
  3. vilken fiin sommar bild :D <3

    SvaraRadera