måndag 29 mars 2010

hurtig amanda

så nu verkar bloggen fungera rätt bra igen :D peuh, blev ju nästan lite nervös ett tag ;)

tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om idag också och även ett veckoschema.

Tänkte låta honom vila idag för jag skulle ut och springa, och vill att han har iallafall en vilodag i veckan så hade idag eller imorgon på mig. Men sen när jag väl skulle ut så var det så mysigt väder så ponnyn fick faktist följa med ut på en springtur. hahah kan ju säga att jag blev trött såå mycket snabbare än honom, men han skötte sig iallafall exemplariskt. men sätte i lite bomull i öronen och en luva på det så han inte skulle vara fööör tittig och bråka, tror inte det hade behövts men jaja. han travade på så snällt efter mig :)

Så imorgon får han nog vila helt istället för då tänkte jag gå ut och rida river om vädret tillåter, hoppas hoppas på fint väder så jag kan be mamma ta kort, för blir nog sista ridturen då på honom :(

Såhär ser iallafall Luckys schema ut för veckan

söndag:Rida igenom ordentligt dressyr, gymnastikhoppa lite.
måndag:ut och springa för hand
tisdag:vila
onsdag:dressyr hemma.
torsdag:dressyrträning för Johan
fredag:hoppa clirre på närk. 90+1 m
lördag:ut och jogga
söndag:antingen mystur eller vila. (vanligtvis 2 dagar vila om han ska iväg och tävla, men nu är ju detta mer som träning och eftersom han inte gick hårt idag så får vi se ;) )

jaja nu blir det sängen för min del. natti (L)
/amanda

lite taskiga mobilbilder från idag:


these eyes(L)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar