lördag 27 mars 2010

nattinlägg

godmorgon eller godnatt eller vad man säger haha :D
nu har jag vart lite social i irl livet ;) och klockan är 01:53
haha tänkte bara skriva att jag fick för mig att anmäla mig till påskhoppningen på närk, hemma klubben.
haha är bara en clirre men tänkte att eftersom jag ändå inte ska hoppträna eller något innan div 1 så behöver vi komma ut och hoppa lite, så åker och tar det som en träning, elelr det blir det ju när det är på hemmaklubben där jag vanligtvis tränar och så ah, ni fattar. haha jag är lite för trött för att skriva nuuu men.

iallafall så anmälde jag mig till en 90 och 1 m. har dock inte pratat med mamma om det än, men deeeet får vänta tills imorgon bitti tror jag ;)

haha jajaaaa nu blir det i vilket fall sängen för vi sitter här som zoombisar nu. men vi hörs imorgooon. eller idag, eller något HAHA godnatt :D
/amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar