onsdag 24 mars 2010

Hoppträning 24/3

Hoppträning idag som sagt,överlevde både vägen dit och hem med pappa som förare :) Va lite upp och ner på träningen idag, har ridit lite slappt för en gångs skull nu i veckan men det straffade sig direkt. Ponnyn var sjukt taggad vilket gjorde att vi gick tillbaka lite i dom gamla spåren, vilket inte är bra ;) Annars så var det inga större problem, det var en linje som vi hade lite krånglit med men thats it. Nu taggar vi till nästa träning och mycket trimm innan dess :)
....
Måste bara säga att erica höll på och dö idag när jag berättade att jag red i leggins, haha aas gött!
Nu blir det sängen för är jäätte trött, godnatt!
/emma
.....
aww, bild på våran första ridtur här hemma♥

4 kommentarer:

  1. HAHA konstigt att man dör eller? Herregud, ska fan prova det någon gång så ska vi se om de e så skönt som du säger haha :D
    du glömde ditt spö förresten emma så men ja tog med det och har det i mitt stall bara så du vet :)

    SvaraRadera
  2. erica: Hahah :D jag kom på det när jag hade kommt hem :o haha typ fjärde spöt jag tappar bort xp men vad bra då vet jag vart det är ;)

    SvaraRadera
  3. haha red du i bara leggins :D? fan det lät rätt gött endå, ska nog prova :D kyss

    SvaraRadera
  4. moa: ja :D fast dubbla par nu när det är så kallt, men det är as gött på sommaren ska du veta :D<3

    SvaraRadera