söndag 25 april 2010

20:19

idag har jag varit på närk heeela dagen, haha så sjukt trött nu.
tog ju iallafall med mig ponnyn för att hoppa en lb bara, hade inga större förhoppningar då jag inte riktigt vart nöjd till 100 med honom sen jag började rida igen denna veckan. men han skötte sig skitfint :) var jättemjuk i alla gångarter,( haha satte igång honom på en åker en bit bort för orkade inte trängas ;P) och han hoppade glatt och ärligt med bjudning och liksom inte bara kastade sig över hindrena:)

sen in på banan som bara var clear round bedömning så tog vi det på vårat eget sätt hihi, jag lät han komma till hans grundtempo (som enligt vissa är lite för fort) men det är där han hoppar bäst och får bäst flyt. så jaa det blev en felfri runda, kanske aningen för snabbt enligt vissa men jag är nöjd och han kändes jätte fin och dessutom jätte possetiv hela tiden vilket alltid är roligt:D kommer lite bilder i ett inlägg snaaart.
/amanda

2 kommentarer:

  1. Jaa, det viktigaste är ju att det känns bäst för er, du känner ju din häst bäst ;) men jag känner igen det, fast åt andra hållet då ^^ :)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte det såg kanonbra ut från mitt håll - o jag hade nog bästa utsikten av alla;-)

    SvaraRadera