tisdag 20 april 2010















hihi gud vad glada vi blir när ni skriver gulliga kommentarer och frågar och sånt,verkligeeen! :D

första kommentaren: hihi vad bra att du inte tycker det och jaa vi båda är småttingar(a) haha ne jag älskar o vara kort :D kan rida b ponny hur länge jag vill ;) haha

och tack så jättemycket! :')


andra kommentaren : jag och lucky har hoppat runt 130 men då på enstaka hinder bara. bana har vi hoppat ca 110 kanske? haha har inte jättebra koll på såntdär, men han har verkligen kapacitet min lilla knasponny,stor är han inte men han har sånt tryck i bakbenen så tror han skulle kunna skutta över ännu högre om man själv inte blir osäker bara. :)

Emma: (2:a kommentarem) oj har inte så jättebra koll på det där, har inte gått och mätt hindrena varje gång jag har hoppat lite högre, men 1.30 vet jag att vi har hoppat iaf :)

/amanda
hindret på bilden är 1.20, togs för någon vecka sedan:)

1 kommentar:

  1. ja :) jag vill också vara kort! haha. tack för svaren !

    SvaraRadera