torsdag 29 april 2010

förlåt bloggen!

mycket idag, no time för datorn. lär inte bli mycket imorgon heller tyvär då det är valborg och jag har lite andra planer och sådant. ska iallafall lägga upp ett inlägg snart då ni får hjälpa mig faktist :)

haha iallafall, idag blev det ett ridpass på åkern. han kändes fin och gjorde sitt bästa min lilla ponny . Blev att trava mycket över upphöjda bommar och få igenom han riktigt för övrigt. hihi :)

men somsagt håll utkik efter nästa inlägg för där vill jag ha hjälp! :D


/amanda
AHHAHAHA alltså, när jag gick ut för att natta dom och hämta kameran som jag glömt blir jag mött av dethär? hahaha alltså han stog sådär med överläppen på boxen och stirrade på mig samtidigt som han skelade hur länge som hellst verkligen, utan att röra en min xD han skrämmer mig lite ibland..min lilla ponny. tihi (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar