tisdag 27 april 2010

tävlings planer

har kollat lite närmare på tävlingar och så nu och ser att det blir vääääldigt tight hela maj månad, och sedan första helgen i juni blir det med. sedan får han vila från tävling hela juni ut, sedan första helgen juli har jag som mål att debutera msv! :D tagga ;) haha nemen har 5 la på mig innan dess att sätta 2 nollor och han känns mycket mer redo för det nu än vad han gjorde förra året så tror inte det blir några som hellst problem. Sedan blir det rätt lugnt även i juli, sista helgen blir det bara räkan hoppet med som jag tänkte hoppa 2, ev 3 dagar på. men lutar nog åt 2 dagar, vill inte ta för mycket på honom.

Sen har jag inget planerat i augusti än förutom klara cup, och en regional på hemmaklubben.
Det är iallafall så det ser ut för mig just nu, kanske blir någon ändring hit och dit men det märker vi ju isånnafall ;)

så alltså:

Maj:

5/5: (nu i helgen) östadkulle blir det andra omgången i Div 1 där jag hoppar LB+LB, (ev omhoppning i LA)
16/5: Lilla edet, sveland cup omg 3, LB+LA
22/5 :Nääs final i Div 1, LA+LA
29/5 Bhsk final i sveland cup LB+5 + LA+5

Juni:

6/6: Ulricehamn LB+5 + LA

Juli:

3-4/7: Ale-jennylund förhoppningsvis La+Msv B men hoppar nog bara en dag där tror jag.

+ Räkan hoppet, antagligen 2 dagar och klasser är inte bestämmt :)

/amanda

















2 kommentarer:

  1. YAY WOHO ALE-JENNYLUND AMANDAAAA :D:D:D:D:DD::D:D:D:D:D:D:D:D

    oh, är det UBRK i Ulricehamn som du ska täva på isåfall? För det var där jag köpte Jollypolly :'D

    SvaraRadera
  2. Oj oj, fullspäckat schema. Men lycka till :)

    SvaraRadera