onsdag 21 april 2010

luckyyy

nu har jag varit ute och grejjat lite med min prins haha gud vad glad han blev när han insåg att det var honom jag skulle hämta idag, fick värsta fnattet och galopperade fram till mig, sedan skulle han typ känna över hela mig med överläppen som om han verkligen skulle se till att det var jag, som enligt han har vart värsta dissarn i nästan en vecka nu haha :) gulleeponny.

tog iallafall och longerade han en stund, högst 10 min-en kvart. dels tycker jag inte om att longera för länge då det tar på deras framben, och sen var han otroligt fin med så slutade när han gick som bäst :)

Tror denna vilan har gjort gott för honom för han var jättelugn och harmonisk, gjorde mycket trav-galopp övergångar och han lyssnade jättebra till rösten och gjorde övergångarna jättemjukt samtidigt som han hela tiden sökte neråt, duktig ponny. hoppas detta humöret håller i sig i några dagar till bara så jag hinner känna på det uppifrån ryggen med hahah :D /amanda
bild från förra sommaren ;D

1 kommentar: