lördag 17 april 2010

Because we have a bad day

Somsagt så gick allt åt helvete idag, redan från början. Det blåste seriöst storm ute, så gick knappt att rida fram/hoppa fram så redan där va han helt uppskruvad. Och jag kan verkligen inte rida honom när han är på det humöret.

Iallafall, i lb så lyssnade han inte på mig för fem öre inne på banan, tog förhållningar som han bara sket i och körde på sitt rejs. Slutade iaf med tre bommar ner då han bara sket i att lyfta på benen. I la så var han ännu jobbigare, men somsagt börjar det dåligt så fortsätter det också. Kom in på banan och hoppade 1:an och 2:an bra. 2 till 3:an var ett relaterat avstånd och jag visste att jag skulle få problem med, iaf så tog han bara bettet och stack på ett avstånd som inte fanns. Så ett stopp där, fick sen ett stopp in i kombinationen också. Av ingen andledning egentligen, kom rätt fast i ett lite backande tempo.
Asså jag blir så besviken på mig själv, men även på honom när han blir på sånthär konstigt humör. Orkar inte ladda in bilderna från kameran heller, ska bara lägga detta bakom mig nu. För jag vet att vi kan så himla mkt bättre, bara att ta och gå vidare.
/emma

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att det blev så där:-( men vi vet ju att ni kan så nästa gång då jäklar!!! eller hur? kram

    SvaraRadera
  2. förstår vad du menar, Meddis var också på sånt konstigt humör alltså :/ :(

    SvaraRadera