fredag 23 april 2010

sista inlägg for todaaay :D

hihi nu har jag komit in från en mindre mysig ridtur på ponnyn, när jag kom hem var det skinande sol och grejjer och såå vart värsta glad när jag hade med mig fotarN och grejjer ;) hahah så tog in honomn och gjorde iordning ( observera efter en timmes slit med en dragkedja som fastnade i den jävlaaaa strumpan !!! ÅH)
haha och precis när jag började bli kalr så bröt det ut i vääärsta hageloväder :o men det var bara bita ihop och gå ut ändå. började longera en liten stund , var lite lat idag och tänkte försöka slippa det där första energidampet som han kan få ibland i början haha :) skitfin va han. Sen när jag hoppade upp så blev han jättelat och ville inte jobba alls utan bara springa haha. jaja i slutet släppte han skitfint verkligen så är nöjd ändå trots äckligt väder osv :)

men ingen mer uppdatering från mig ikväll då jag somsagt har lite andra planer ;) hihi
men imorgon så blireee nya tag :D

här är iaf några bilder från dagen som Jessica rydell tagit hihi(L)
/amanda

















haha såhär kan det också se ut när latponnyn inte orkar svara för skänkeln och amanda blir arg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar