fredag 16 april 2010

outfit

såhär såg jag och ponnyn ut igår :
















Ponnyn:

träns:ett brunt Hubertus Classic
bett:Ett vanligt tvådelat
förbygel:en brun Classic
sadel:brun Prestige Golden star
Sadelgjord: Brun lädergjord
benskydd:Vita lamicell
schabrak:ett vitt exklusiv med sverigeflagga på
övrigt: Sånna gummigrejjer som man sätter i bettet och fäster tyglarna i, gör ryttaren mjukare i handen :)

jag:

jacka:Marinblå Kingsland
hjälm:svart charles owen wellington
handskar:svarta roeckl
ridstövlar:svart/bruna Italienska
ridbyxor:svarta helskodda
övrigt:solbrills :)

Förövrigt så gick det inte alls bra igår, han hade sjukt mycket energi och hade inte koll på någonting, så stack han mot ett hindre och jag skulle göra en halt efteråt men då var han såpass uppe i varv så han ställde sig rakt upp och slog över så jag fick han över mig. jag klarade mig rätt bra med lite blödningar i ena knät och en smäll på höften. Ponnyn vet jag inte riktigt han såg inte ut att ha jätteont men reagerade lite i ryggen så ska nog ta hem en kiropraktor ut ifall att. Sadeln klarade sig iallafall,så nu vet ni varför jag inte kommer rida på ett par dagar.
/amanda

2 kommentarer:

  1. Men gud!!!! :O :O tack och lov att ni inte slog ihjäl er!hoppas detgår bra och ni är tillbaka snartigen :)

    SvaraRadera
  2. Ush, det kan verkligen inte varit roligt :/ Tur att du inte bröt något iallfall :S

    SvaraRadera