torsdag 29 april 2010

help me :D

jaa nu får ni hjälpa mig lite, vet inte vad jag ska ha på min ponny i förklassen på söndag, så slänger upp lite bilder på vad jag skulle kunna ha :) dock så kommer jag ju antagligen inte avända pannbanden, men tänkte försööööka komma iväg och leta swarovski på lördag så ja, mest för att ni ska se hur det kan se ut :)

Sen får ni ha lite överseende med att det mesta är rätt smutsigt och kommer naturligtvis tvättas innan jag använder det, sedan är det vissa grejjer som inte hör ihop men som är ungefär samam färger, dock blir färgskillnaden mycket större en vad den är när jag tog med blixt. menmen ;)
/amanda

Först:vilket träns ska jag ha??






















Och vilket av dessa?:)
























































12 kommentarer:

  1. det andra eller scapat!:)

    SvaraRadera
  2. träns 1
    och det gröna scapat :)

    SvaraRadera
  3. SVAR - Kika runt på dina hästbutiker nära dig, de kan säkert beställa hem ett sådant pannband :)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det vore snyggt med det blåa exklusiv horsewear-setet ;) blått är snyggt på fuxar :) LYCKA TILL :D

    SvaraRadera
  5. hmm, tränsen var svårare, båda var så snygga! det vänstra tror jag vore fint :)

    SvaraRadera
  6. är det verkligen så klokt att åka iväg och tävla när det går kvarka på närk? du och erika var ju där senast för 3 dagars sedan :S

    SvaraRadera
  7. pullartränset

    och den gröna aoutfiten ;)
    nr.3 på shabraket :D

    SvaraRadera
  8. Jag tycker at du ska ha tränset till höger (alltså den engelska nosgrimman inte pullar, tycker det är grymt snyggt :D) Och det gröna scapat :D

    SvaraRadera
  9. haha, förstår att du har problem med att välja för du har så jävla många grejer amanda! haha, lycka till iallafall och han är fin i alla :)

    SvaraRadera