måndag 26 april 2010

sen bloggning

ja rubriken säger det mesta? :p

har inte haft tid för datorn riktigt idag, Sov ut riktigt länge idag då jag fått alldeles för lite sömn denna helgen. så vaknade vid 2 tiden. gick upp och var allmänt seg. sen gjorde jag stallet och sedan blev det dessutom en liten utflykt till 3 hästar i kungälv :)

skulle igentligen bara kolla efter magplatta idag,men kom istället hem med ett träns och ett par lädertyglar haha, suck så typiskt mig. jaja, tänkte försöka åka förbi ale ridsport någon dag i veckan och kolla efter benskydd och magplatta så det blir köpt med.

Blev iallafall ett till Hubertus classic träns, denna gången en pullarnos grimma. älskar deras träns så otroligt mjukt och fint läder och dom är dessutom grymt snygga :D tycker jag då ;) haha

























Här är mitt nuvarande classic träns :) rätt ovanligt då det gjordes i begränsad upplaga, astuff design på nosgrimman- det jag tycker är det bästa, att liksom nosgrimman går över nackstycket istället för att ligga under, ärligt talat så tycker jag det verkar så obehagligt för dom när det ligger en till rem och trycker så föredrar denna varianten, eller typ så jag hade på dyon tränset som jag sålde nyss. mycket bättre enligt mig :)

Tränset som köptes idag:

även häre lite annorlunda design på nosgrimman, eller ah inte så man tänker på det kanske men tyckte den var lite roligare än en vanlig, och nosgrimman som går över nackstycket istället för under. dessutom sjukt mjukt och fint läder och det var ashärligt vaddat under alla remmar som med är tummen upp, ska ju vara bekvämt för hästen också liksom :D

/amanda










3 kommentarer:

  1. Snyggt träns ! har ett sånt på Hugo oxå :D Dom har jätte bra kvalité ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Amanda! Jag skulle ju köpa det tränset & den beiga förbygeln av dig? :) men kan jag få ditt nummer? För annars kan jag ju inte få tag i dig

    SvaraRadera
  3. amanda.. vad har du köpt pullartränset?
    och vad kostade det? ;)

    SvaraRadera