tisdag 20 april 2010

21:39

idag red jag faktist plutt igen hihi, världens mysigaste är hon verkligen gammelponnyn, är så jäkla ridsugen nu alltså haha :0 för min del hade jag ju kunnat rida lucky men han var jätteknas flera dagar i rad där och det är ett tecken på att han är lite trött i huvudet, men det är åandra sidan inte så konstigt, det har varit ganska mycket nu under en period och han har gått såå bra så han kunde nog behöva vila ett tag. men imorgon ska jag iallafall ta tag i honom igen.

men åter till plutt då, haha hon har ju ingeeeen kondis och inga muskler alls. så skrittade en stund först och sedan travade jag några varv medan jag stog i lättsits för att inte belasta hennes rygg. hih hon var sååå glad, hon mår verkligen bra av att få komma ut och känna sig lite i centrum då och då. så får verkligen försöka ta tag i henne lite mer nu :) Lucky däremot var inte glad över min plötsliga uppmärksamhet mot någon annan häst så han surade ordentligt mot henne ett tag och var jätte avundsjuk när jag red iväg med henne :( haha liten (L)

aja, sen var jag duktig idag med,och putsade alla träns, förbyglar,sadeln,sadelgjordar och tvättade lite benskydd och sånt hihi :D

men nu sitter jag och har vääääärldens huvudvärk :( usch så ska nog dra mig till sängen nu och hoppas på att det försvinner över natten. så inga bilder idag heller för sitter på pappas dator nu. meeen gör ett nytt försök imorgon. då har jag även planerat att lägga upp vad jag ska köpa till lucky inom den närmsta tiden :p hihi så det får ni kika efter.

godnatt!
/amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar