torsdag 22 april 2010

full rulle

hah det blev 3 ponnysar som stgo på schemat idag, även att umågs med erica och såntdär men nu är hästarna iallafall nattade och jag är tillbakaaa :DD

Började med lucky :) hihi min fina. var dock ganska pigg och spänd idag men det var inte så konstigt, red inte alls länge bara tills det kändes bra och tills han var avslappnad, det blev lite övergångar och 80r och sånt i skritt och trav bara sen näjde jag mig.

Sedan red jag Ronaldo, åt erica med :) Han var fin. sock är det sjukt stor skillnad att rida honom och lucky så det gällde verkligen att ställa om sig haha. men han var fiiin, red runt lite allmänt och så bara och kände på honom :D

och siiist så tog jag en liteen stund på plutt med, sätter igång henne sakta men säkert nu. :p
tog en liten sväng barbacka bara, skrittade och travade typ något varv på åkern för att bygga lite kondis :) hihi sedan tog vi en busgalopp runt huset på gräsmattan med (a) haha illa för mig att min mamma kommer läsa det här;) smällar man får ta, hihi! :D

kommer kanske några bilder sen också
/amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar