onsdag 21 april 2010

back to reality

nej nu får jag tänka lite realistiskt här haha . det jag absolut främst behöver köpa är faktist en magplatta sen har jag allting jag ska ha,(även om ajg vill ha mer men så äre ju alltid, haha) så har kikat runt lite


















är fortfarande lite inne på denna magplattan från schockemöhle, men å andra sidan så är inte en sadelgjorde det jag vill lägga mest pengar på heller :p huvudsaken är att den skyddar inte vad det är för märke då jag ändå inte tycker den syns så mycket ^^ haha
den kostar iallafall 1725 kr och kan hittas här:http://www.ryttare-hast.se/
Denna från Samson var också helt okej, tror dock det blir lite fel färg :( 895 kr här:http://www.skarahastsport.se/


Sen tycker jag det är svårt att hitta en som är snygg för hyfsat pris, finns i rätt färg och dessutom finns i 1 m då lucky inte är så stor hahaha :D aja vi får se hur det blir på den fronten ;) /amanda

3 kommentarer:

  1. Jag har en gjord från Samson som jag köpte på Skara och den är väldigt bra. Den har fått stå ut med lera, vatten osv och även om jag inte är bäst på att smörja så ser den fortfarande ganska ny ut efter att ha blivit använd dagligen i drygt två år :)

    SvaraRadera
  2. karin:
    okeeej, men tror lucky och twiggy har ungefär samma färg på utrustning. är det stor skillnad på färgen o så? :D
    /amanda

    SvaraRadera
  3. Oj, jag vet inte riktigt. Haha. Jag har ungefär samma färg på min utrustning som det är på de bruna veredus carbon gel skydden x)

    SvaraRadera