fredag 28 maj 2010

22:07

oj vad mycket klockan blev :p
nu har jag iallafall ridit klart båda pollarna och hunnit med lite annat oså. Grynet var lite grinig i början och visade upp sina talanger för kameran. då fick hon uppleva en arg amanda sen höll hon sig på backen och blev riktigt fin i slutet :) så slutade när det gick som bäst och hon såg såå stolt ut när hon fick massa beröm hahaha

Lucky red jag på hackamore faktist, dock inget komplicerat eller länge eftersom jag inte har några bra sidostycken så det sitter ju lite långt ner, men i vilket fall så var han jättefin :o gick avslappnat osv, åh hoppas det funkar nu verkligen! :D

Paddocken var dessutom awesome! har ju doch inte satt sig riktigt och så har det ösregnat idag så var väll lite tung, Men den behöver ju sätta sig bara så blir det skitbra sen tror ja!

nejmen nu slänger jag upp några bilder sen ska jag åka hem till emma. (L)
så vi hörs säkert därifrån :) ¨
/amanda














































2 kommentarer:

  1. sådan far sådan dotter xD Dock får man henne på sin sida så gör hon allt för en de gör nog inte rolltolle ^^

    SvaraRadera